Først og fremst seie eg, gå inn på www.impulsweb.no å les vitnesbyrdene til de som har vært på impuls a og b! Herlig å lesa ka Gud har gjort i livet til folk i løpet av disse helgene!

Som kanskje mange vett så har me hatt 1 uka me impuls istedenfor ei helg! Det har vært Impuls A som va i Stavanger 28.-30.januar. Lederdagene som va 31.jan-01.feb. Og Impuls B-Stavanger og Impuls Trondheim 04.-06.februar!

Imi-kirkå har vært full av flotte ungdommer! Rundt 100 personer tok imot Jesus første helgå(någe sånn tror eg), å rundt 80 personer tok imot Jesus andre helgå! Halleulja! Heilt utrolig konge at någen har tatt ett så stort skritt i livet sitt at de har bestemt seg for å følga Jesus! Så Gud velsigne de!

Eg har hatt heilt fantastiske uker, eg har og fått den æren til å bli kjent me någen fantastiske mennesker fra Manchester. Eg va verten til gjengen fra «Message Trust», kor de sendte bandet Twelve24, Tim og Ian til Norge. For først og fremst ha audition til skolen deiras «Genetik», men og til någen som kan bli et band til året etter, som kan reisa rundt på skoler å spre budskapet om Jesus frelseren vår! De hadde og konge konserter begge fredagene på impuls. Og reiste rundt på skoler i ukedagene, kor me va innom Vågen og Bergeland vgs.

Men eg har funne ut at eg ikkje ska bli lika gode venner me neste gjeng eg ska ver vert for, for det va heilt forferdelig når de reiste på søndag! De har blitt en stor inspirasjon for meg. Tenk å kunne reisa rundt på skoler å fortella om mannen som har forandra livet mitt, Jesus! I want to do it! Å for en herlig flokk med mennesker det va også!

God bless you Ian, Christina, Josh, Ryan and Tim! And God bless what you’re doing in Manchester! You are all an inspiration! Thank you for visiting Norway and Impuls! Eg er gla i dåkke! Gud elsker deg!