Det har skjedd ganske mye etter 1.januar 2011. Tiden går veldig fort! Eg har mista min kjære mormor, Lindis Oliva Aase som nå er sammen me Jesus! Men utrolig savna her. For ei fantastisk dama med den beste humoren! Å det va en nydelig begravelse og minnestund for hu! Men eg takke Gud for de flotte stundene me har hatt sammen!

Men dette har og skjedd fram til nå i 2011..

Bønn for Oslo:
«Wow» er ordet som beskrive den ukå! Me på «Ut i tjeneste» hadde ansvar sammen me ett flott bønne-team fra filadelfia! Kor me fekk lov til å verme å vaska doer, fylla på kjeks, styra storskjerm og ikkje minst vær me å be. Det har vært en utrolig sterk uka, me fokus på bønn og lovsang. Å det trivdes eg veldig me, å be for byen som eg nå leve i, har vært en stor glede! Bønn fungere, bønn er bra! Bønn er digg! 🙂

Waddap Christianity:
Då har og Fjellhamar hatt sin første Waddap møte etter nyttår og etter en rolig høst. Så kom det tilbake med en pang-start! En fin start! Utenom de 110 konfirmantene som måtte ver der, så va det enn go gjeng me ungdommer utenom også Så det va utrolig kjekt! Å se at konfirmantene blei igjen etter møte, og mange se at mange av de blei møtt av Guds nærvær va det besta me det!

Hyttetur:
Min flotte klasse reiste ut til Kongsberg kor me møtte to biler som frakta oss til hyttå til Andreas. På den hyttå skulle me ver fra tirsdag til fredag. Å kor deilig uka det skulle ver. Det me gjorde den ukå va be, leste i bibelen, lovsang, strikkte skjerf, huer og votter, spiste mat og akte innimellom! Å det var så utrolig digg, me va skikkelig «word-nerds», å leste i bibelen så ofte som me kunne! Ropte til kverandre «hør på dette då» og leste sannheter fra bibelen! Det er godt å leva livet sammen me Gud!

Utsendelse:
Idag på ungfila så hadde me utsendelse for klassen, for det er vår siste ungfila før me alle ska ut i praksis. Team Kenya og Team Oslo! Bibelskolen hadde heile møte, å det va utrolig mange flotte vitnesbyrd, å bønn for oss! Å nå starte snart praksisen min for fullt! Så det er jo bare fantastisk då, endelig ska me få komma i gang! Å om du vil følge kossen det går me oss i Team Oslo eller Team Kenya så er det bare til å trykka på linkene! 🙂 Eller på hovedsiden som er ganske kul egentlig utitjeneste.com! Det blei enn flott kveld, kor eg og blei helbreda for kjeven min som eg har hatt store problemer me i nesten 4 år. Men nå er det nesten heilt vekke! Halleluja! Gud er god! 🙂

Impuls:
SNART ER DET IMPULS!! HURRA! Kom alle sammen! 🙂


Mine flotte forbilder og flotte besteforeldre!