Ka: Rock My Soul
Kor: Fjellhamar Kirke
Når: 2.-4.desember
Kem: ALLE kan komma

Eg tenkte siden eg nå ikkje har blogga siden Impuls, å eg egentlig ikkje bruke bloggen min lenger. Så kan eg då utnytta den med å blogga om en aen bra festival me ska ha! Rock My Soul!

Det va ein heidundrane fest i fjor, med artister som Ole Børud, Jesus<3Electro, Tv-experience ++
Itillegg til bra konserter, så va det møter der me kom sammen å tilba Gud å fekk med oss någen oppmuntringer fra bra talere.

Ole Børud under RMS 2010

Jesus<3Electro på RMS 2010

Paul Grønseth leda oss i lovsang under møtene, RMS 2010

Så, i år så ønske me at akkurat DU (eg vett det, det er litt kleint å skriva at akkurat DU som lese ska komma, fordi det er så typisk å skriva, but i don’t care!) Eg vil at DU ska komma å gjør denne festivalen spesiell sammen med oss! Det blir så bra, det blir så bra det!!

Sjekk ut Rock My soul si sia på facebook!!
Der vil du få vita mer om artistene som komme i år, og alt aen info som du trenge!

SNAKKES! 🙂